איך זה עובד

איך זה עובד?

סאמר סקול דתי ארה"ב גיל נגל

גיל נגל  summer camp הוא מחנה סאמר סקול בארה”ב, מיועד לנוער דתי בגילאי 13-18 שנים. המחנה משפר את רמת האנגלית כולל לימודי אנגלית בבית ספר בינלאומי לשפות, העשרה, טיולים וביקור באטרקציות בניו יורק .
האוכל כשר, המדריכים דתיים והתכנים מותאמים.
משך המחנה כשבועיים, במהלכו שוהים החניכים במלון יוקרתי.

סאמר סקול דתי בלונדון גיל נגל
סאמר סקול דתי ניו יורק גיל נגל

הלימודים: בבוקר לומדים אנגלית בצורה מקצועית בבית הספר הבינלאומי לשפות הוותיק והיוקרתי בניו יורק, עם עשרות שנות ניסיון ואלפי בוגרים מרוצים מכל רחבי העולם. בביה”ס מדברים רק אנגלית וקיימים רמות לימוד שונות. יערך מבדק באנגלית והחניכים ישובצו בהתאם לרמתם. ביה”ס בפיקוח של בפיקוח של משרד החינוך האמריקאי

 

כיתות קטנות. צוות הוראה מצוין

הלימודים בבית הספר מתקיימים בקבוצות קטנות, עד 15 תלמידים בכיתה, כדי לאפשר לכל תלמיד להביא עצמו לידי ביטוי. המורים אמריקאים מוסמכים להוראת אנגלית, נכונים להקשיב ולסייע בכל צריך על מנת שתגיעו לתוצאות הטובות ביותר

החלום האמריקאי
סאמר סקול דתי ארה"ב גיל נגל
סאמר סקול דתי ניו יורק גיל נגל
סאמר סקול דתי ארה"ב גיל נגל

ניו יורק מובילה בארצות הברית בתחומי התרבות והכלכלה. העיר ניו יורק נקראת גם “התפוח הגדול”, שלל אטרקציות, פארקי שעשועים, מוזיאונים ועוד. נבקר במנהטן – בטיימס סקוור, סנטרל פארק, שופינג בשדרה החמישית, מרכז רוקפולר, תצפית לפסל החירות, ציון הקבר הרבי מלובב’יץ, וול סטריט, גראונד זירו, טיילת מרהיבה על מנהטן High Line , צ’לסי מרקט, .Six Flags  , נבלה באודוונצ’ר- לונה פארק מהגדולים בארה”ב ועוד.

החברים: כאנשי חינוך בעלי ניסיון רב בעבודה עם בני נוער, אנו שמים דגש על האווירה, גיבוש הקבוצה והיכרות עם חברים חדשים. אנו עושים הכל כדי שכל נער/ה ירגיש בנוח.

סאמר סקול דתי ארה"ב גיל נגל
סאמר סקול דתי ניו יורק גיל נגל

אוכל ופינוקים: החניכים מקבלים שלוש ארוחות כשרות ביום. אנו נצא לאכול במגוון של מסעדות בשריות / חלביות כשרות, ארוחות בוקר מפנקות ומגוון פינוקים מתוקים לכל רגע. כל ילד לפי טעמו.

המלון: לינה במלון יוקרתי בניו יורק  באזור יהודי, ארבעה חניכים בחדר. בכל חדר מקלחת ושירותים צמודים, מסף טלוויזיה ,wifi חינם, פינת קפה, שירותי כביסה, טלפון ושולחן כתיבה.

מפגש מקדים – לפני היציאה לארה”ב נקיים מפגש חברתי בין המשתתפים ב summer camp במפגש תכירו את המדריכים ותקבלו הסברים מפורטים על התכנית.

ביטחון ובטיחות:

הדאגה לביטחון ולבטיחות חניכי גיל נגל נמצאת בראש סדר העדיפויות שלנו כבר 40 שנים.

צוות מקצועי: מנהלי הקייטנה ילוו באופן אישי את הקבוצה בנוסף למדריך מקומי מניו יורק.

הצוות המקצועי שלנו נבחר בקפידה ומוכשר לטיפול במצבי חירום.

עדכונים שוטפים להורים וקשר עם הבית -אתם ההורים תוכלו להיות בקשר עם ילדכם 24 שעות ביממה באמצעות קווי הטלפון של המדריכים שמלווים את ילדכם ומוקד טלפוני בארץ, כך שתוכלו לשמור על קשר קרוב גם מרחוק. בנוסף תקבלו עדכונים בכל יום באי-מייל, הכוללים את החוויות של ילדכם וכמובן תמונות מהשטח.

רוצה לדעת עוד?
השאירו פרטים כאן.